Monday, December 21, 2009

Dah sampai seru.


Hafiz Salim, Fakhrin, Amir Ridzuan, Amirul Faiz.
Syukur, saya berkesempatan menghadiri majlis kenduri kahwin kawan-kawan pada 20 Dis 2009, Ahad yang lalu. Seorang rakan dari Sultan Muhammad, seorang lagi, bekas Pegawai Hortikultur Biotek Melaka.

Saya pergi ke majlis kenduri kahwin rakan saya di Sultan Muhammad pada belah pagi. Sama-sama dalam satu kelas, Mohd. Fakhrin B. Ab. Rasid merupakan seorang 'Top Student' dalam batch kami, 'Form 5 / 2001'. Saya juga berkesempatan berjumpa dengan Che' Wan, Bonzer, Hafiz Salim, Kopak, Hafizi Brutal, Sharif & Isteri, dan Ferdi Mirza. Ada juga di kalangan jemputan guru-guru kami di Sultan Muhammad dahulu.

Cikgu Ibrahim - Matematik
Cikgu Khadijah - BM & Sejarah
Cikgu Muhammad Adam - Guru Koperasi


Bonzer, Hafiz Salim, Hafizi Brutal, Amirul Faiz, Amir Ridzuan, Che' Wan.

Seorang lagi rakan saya yang dah sampai seru ialah Kak Surainey Bte. Saari. Saya berkonvoi dengan rakan-rakan Biotek Melaka yang lain, Amat Fairuz, Nazri Puasa, Syukor, Haslan, Suhailah, Edy, Munirah dan Huzaifah. Lokasi rumah Kak Surainey di Sungai Petai, Alor Gajah.


Kak Surainey dan Bro Fazli memotong kek hijau.

Kami tiba di rumah Kak Surainey dekat-dekat acara potong kek. Pengantin cantik berbaju gaun putih dan kot putih, ke warna krim, saya rabun sikit warna putih dan krim ni. Ceria sekali pasangan mempelai memotong kek dua tingkat.

Kami mendoakan rakan-rakan yang baru mendirikan rumah tangga, semoga kekal bahagia hingga akhir hayat. Ameen.

Amirul Faiz Abd. Razak

2 comments:

  1. best tgk kengkawan masuk ke alam lain dh..x lama lg milo plak..yg bujang trang tang tang ni samada tgh tgu jodoh ataupun tgu bos sign n approve form personal loan(kekeke...)..'barang' sume nek rege..

    ReplyDelete
  2. Hehehe.... InsyaAllah, jodoh aku dah sampai, bulan Mac tahun depan, jemputla datang ye. : )

    ReplyDelete