Thursday, January 14, 2010

Sukacita dimaklumkan


Surat yang ditunggu-tunggu.

Jam 4.00 petang di makmal fitokimia, Biotek Melaka. Telefonku bergetar (letak mode silent, tak tau kenapa), di skrin tertera 'Rumah Calling'

Mak : Mirul, mak bukak ko punya surat dari UKM eah? (mak menghormati kerahsiaan saya, terima kasih mak)
Saya : Ha? Surat ape? Aa, buka ler.

Alhamdulillah... Lega sungguh rasa dada, rasa seperti terangkat bebanan yang digalas selama ini, bebanan yang tak tahu nak dibawa ke mana.. Alhamdulillah..

Penantian selepas mendapat surat calon simpanan bulan lepas, akhirnya terjawab dengan sukacitanya yang teramat.

Berita yang turut melegakan individu yang saya cintai :
  • Mak Abah, Najwa & Zul
  • Umi Abah & Nurul Asyikin
Lantas, penghargaan tidak terhingga saya kepada individu yang saya kasihi :
  • Tn. Hj. Zamry Gafar
  • Rakan-rakan di Biotek Melaka
  • Rakan-rakan di kelas MBA UTeM
  • Rakan-rakan online di Facebook
  • Rakan-rakan online di blog
  • Serta semua individu yang mendoakan kejayaan kita bersama.
Terima kasih yang paling. Doaku untuk kalian semua, moga Allah mempermudahkan urusan kita, serta tidak membebankan kita dengan beban yang tak mampu kita tanggu.. Ameen Ya Allah..


Moga Allah kabulkan. Dengan penuh harapan.


What We Do In Life Echoes In Eternity

Amirul Faiz Abd. Razak
76400 Melaka

No comments:

Post a Comment