Wednesday, January 6, 2010

Bye bye Nasirah.


Dah kurang seorang, lepas ni giliran siapa agaknye.

Kehidupan bekerja yang semakin meurunkan semangat saya disini. Walaubagaimanapun, saya sekadar ingin bercerita tentang seorang lagi rakan sekerja saya yang telah berjaya meninggalkan tempat yang tertekan ini.

Siti Nasirah atau selalu dipanggil Nasirah atau Nas telah berkhidmat di sini selama.. urrmmm, saya tak ingat pulak.. Hehe, mungkin hampir setahun kalau saya tak silap. Dia dah berjaya keluar dari sini, merupakan orang yang ke... ntah, saya dah tak dapat kira lagi.. Tahniah dan selamat maju jaya kepada Siti Nasirah.


Nasirah yang khusyuk belajar. Hehe.

Saya masih lagi tersekat di sini.. Huhu.. Apa patut saya buat?

What We Do In Life Echoes In Eternity.

Amirul Faiz Abd. Razak
75450 Melaka.

13 comments:

  1. ke 14. tahniah kepada top mgmt.

    ReplyDelete
  2. Wow.. ada orang tukang simpan rekod. :D Ye, yang ke-14 bergelar bekas pekerja disini.

    ReplyDelete
  3. So..barape lagi yang tinggal sementara menanti waktu kebebasan yang bakal tiba..?? hehe

    ReplyDelete
  4. Yang tinggal boleh dibilang dengan jari tangan jer.. dulu boleh kira dengan jari tangan dan kaki..

    ReplyDelete
  5. huhuhu..sebak tetibe..time kasih mirul..insyaAllah akan tiba masanya utk ko pun kuar dr biohell tu..

    ReplyDelete
  6. i keep the record.one day i'll be one of them (be quick or be death)-mila

    ReplyDelete
  7. hehe.. puan mila mula terpengaruh dengan quote-quote dari en. azwan. :D

    ReplyDelete
  8. semestinya mencari.. resume saya melayang-melayang ke banyak kompeni.. belum ada rezeki jer lagi.

    ReplyDelete