Wednesday, January 27, 2010

Cenderahati untuk yang pergi


Timb. Pengarah (Pentadbiran) Pn. Farida Mohamed menyampaikan cenderahati.

Walaupun hari terakhir saya di Institut ini masih berbaki lagi 2 minggu, tetapi majlis meraikan pekerja yang bakal meninggalkan Institut diadakan lebih awal (semalam) bertujuan meraikan juga kakitangan yang berhenti dalam minggu ini.

Salah seorang kakitangan yang akan menamatkan perkhidmatan di Institut ini ialah Kak Nazrin. Beliau telah mendapat tawaran kerja yang lebih baik. Mudah-mudahan beliau akan terus berjaya dalam kerjanyanya. Ameen.


(Gambar arkib) Duduk dari kiri; Sharmila, Munirah, Azurin. Berdiri dari kiri: Nurhuda, Nazrin.

Seorang lagi rakan sekerja yang akan tamat perkhidmatan di Institut dalam minggu ini, Cik Mawar. Beliau akan mengorak langkah menjadi usahawan wanita berjaya. Moga Allah kabulkan usahanya, Ameen.


Minggu-minggu terakhir sebagai rakan sekerja. Dari kiri; Amat Fairus, Mawar, dan Artika.

Bagi saya pula, tarikh akhir saya berkhidmat di sini ialah pada 12 Feb 2010, (Jumaat).

Satu Majlis ringkas telah diadakan semalam. Kak Nazrin, Mawar, dan saya telah diraikan. Kami diberi peluang untuk menyampaikan sedikit sepatah dua kata sebelum meninggalkan Insitut. Kami telah diberi hadiah, sebagai tanda penghargaan kepada kerja kami sepanjang di Institut. Nak tengok hadiah apa, boleh baca di blog Mawar.


Ucapan saya agak panjang sikit.

Akhir kata, saya memohon maaf kepada staf-staf di Insitut, atas kesalahan saya yang dilakukan, dengan sengaja atau tidak, yang mengguris hati secara langsung atau tidak.

Terima kasih, terima kasih, terima kasih, atas tunjuk ajar, bimbingan, nasihat dan teguran, sepanjang saya di sini, telah banyak mengajar saya, erti sebenar bekerja dalam satu pasukan.

Terima kasih yang paling.

What We Do In Life Echoes In Eternity

Amirul Faiz Abd. Razak
76400 Melaka.

No comments:

Post a Comment