Friday, January 1, 2010

Ada hajat?



Klik imej untuk pembesaran.

Alhamdulillah, bertemu lagi kita di tahun baru 2010 ini, yang menjanjikan cabaran yang lebih hebat dari tahun-tahun yang sudah. Entri saya kali ini ingin berkongsi dengan anda semua, sesuatu yang dengan izinNYA dikabulkan hajat kita.

Ya, mungkin ramai pembaca yang sudah mengetahui, 'sesuatu' itu ialah Selawat Tafrijiyah. Saya ingin mengajak diri sendiri dan anda semua untuk kita sama-sama berusaha melazimkan bacaan Selawat kepada Nabi S.A.W. Mudah-mudahan saya dan anda diberi kemudahan dalam segala urusan. Ameen.


Satu lagi selawat yang boleh kita amalkan.

Kehidupan kita semakin hari, semakin mencabar. Saya kadang-kadang berasa ketinggalan dalam arus perdana hari ini. Saya berharap dan akan berusaha bersungguh-sungguh, tahun 2010 memberi sesuatu yang lebih baik daripada tahun-tahun yang lepas.


Ya Allah, jadikan kami dari golongan orang-orang yang berjaya dunia dan akhirat. Ameen.

What We Do In Life Echoes In Eternity.

Amirul Faiz Abd. Razak
76400 Melaka.

2 comments:

  1. terima kaseh untuk ini, mudah mudahan kita semua berjaya dunia akhirat, insyallah. :)

    ReplyDelete
  2. Same-same.. mudah-mudahan dengan RahmatNya. Ameen. :)

    ReplyDelete