Sunday, January 2, 2011

Tahniah! Pengantin Hafiz & Azrin

Lelaki senyum serius, perempuan senyum ceria. :)

Tahniah buat rakan sekerja saya, Hafiz & Azrin yang telah selamat diijab kabul pada Sabtu 1.1.11. Wah! Senangnya nak ingat tarikh ulangtahun. Semoga bahagia berkekalan hingga akhir hayat, biar sampai syurga. Ameen. Majlis kenduri telah diadakan di Galeri Kuliyyah of Architecture & Environmental Design (KAED), UIA, Gombak.

Saya dan isteri tiba sekitar 12.00 tengahari. Saya mencari-cari rakan sekerja yang lain, tak seorang yang kelihatan. Hanya pelajar-pelajar Fakulti Farmasi, UKM yang kelihatan. Mereka mahu menyaksikan kedua-dua pensyarah mereka (Hafiz & Azrin) dalam pakaian pengantin yang cantik lagi istimewa itu.

Hj. Baharom dan isteri sampai sekitar 12.30 tengahari. Kak Fataheyah dan abang Adli pula tiba sekitar 1.00 tengahari.

Makanan yang dihidangkan memang sedap dan banyak pilihan. Lauk ayam goreng, daging masak rendang, udang masak sambal, kuah dalca dan untuk pencuci mulut pula, karamel gula hangus. Alhamdulillah, dapat makan sedap-sedap.

Oleh kerana waktu kami sampai, pengantin ada hal di luar (salin pakaian dan sesi fotografi di luar agaknya), jadi gambar-gambar sekitar dewan jamuan saja yang ada untuk saya kongsikan.

Pelamin pengantin di Galeri KAED, UIA.

Hiasan kreatif bunga-bunga sebagai langit pelamin.

Kagum dengan senibina dalaman Galeri KAED ini.

Pengantin, Hafiz dan pasangannya Azrin kedua-duanya adalah rakan sekerja saya di Fakulti Farmasi, UKM. Namun, mereka memilih untuk bertukar tempat kerja ke UIA. Kami mendoakan kedua-duanya akan bahagia dan tabah mengharungi suka duka kehidupan rumahtangga.

Jika waktu bercinta, matlamat akhirnya mahu berkahwin.
Bila sudah berkahwin, matlamat akhirnya?
Apa kata anda? Kongsikan pendapat anda bersama kita semua.


What we do in life, echoes in eternity.

Amirul Faiz Abd. Razak
43650 Bandar Baru Bangi

No comments:

Post a Comment