Wednesday, February 17, 2010

Kenangan Sultan Muhammad

 Terima kasih kepada Napi, Azri dan Adam yang 'open table'.

Sudah 9 tahun saya meninggalkan sekolah yang banyak mengajar saya berdikari, belajar cara berkawan, memahami dan minta difahami. Alhamdulillah, ikatan persaudaraan yang dibina di Sultan Muhammad masih wujud, dan perlu disiram selalu dengan aktiviti-aktiviti seperti ini.

Pasukan futsal bekas-bekas pelajar Sultan Muhammad 2001

Kali terakhir saya bersama rakan-rakan menendang bola dan merembat kaki kawan-kawan ialah pada 2001, tingkatan 5 waktu itu. Kali ini, perbezaan yang amat ketara setelah bertahun tidak berjumpa ialah saiz badan semua dah bertambah, hehe, kecuali ada beberapa orang.

Cha' Wan selaku perancang utama, Asyik dan Bonzer watak tambahan. Haha.

Botak, Apai dan Fakhrul (Sultan sampai tingkatan 3).

Kesempatan bertemu dengan rakan-rakan ini, saya ambil untuk menyebarkan kad jemputan ke majlis perkahwinan saya yang semakin hampir. :)

Azri, Emirul dan Rahmat.

Napi, Bajak dan Mantoi.

Terima kasih yang paling, Napi, Adam dan Azri telah menjamu (open table) kami dengan ikan bakar di Cristal Bay, Alai. Bedul pun ada sekali. Yang pasti, celoteh Bedul yang seperti seorang peserta Raja Lawak membuatkan masa berlalu terlalu pantas. Antara ramai kawan-kawan yang turut serta di majlis makan-makan itu, Wak Kang (nama samaran) sahaja yang sudah bergelar bapa. Yang lain, semua masih bujang lagi (termasukla saya, heee).

Semoga persahabatan ini kekal hingga akhir hayat.

What We Do In Life Echoes In Eternity

Amirul Faiz Abd. Razak
50300 Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment