Friday, August 20, 2010

Lagu Nama-Nama Allah

Bulan yang penuh barakah ini, menguji motivasi saya untuk sentiasa mengemaskini kandungan blog. Ya, tidak dinafikan, saya tidak cergas dalam mengemaskini blog ini sepanjang 10 Ramadan yang telah berlalu. Salah saya. Ya Allah, kasihanilah atas kelemahan diriku ini.

Di kesempatan bulan yang penuh barakah ini, suka saya berkongsi dengan anda semua, sebuah video musik oleh Sami Yusuf berjudul Asma Allah (nama-nama Allah). Saya mula meminati lagu ini setelah mendengar bahagian akhir lagu ini di akhir rancangan Jejak Rasul TV3 pada Ramdan tahun lepas. Pada minit ke 3:00 lagu ini, anda (pendengar baru) mungkin akan rasa seperti lirik lagu ini terus menusuk ke kalbu. Hayatilah.


Amirul Faiz Abd. Razak
50300 Kuala Lumpur

No comments:

Post a Comment