Saturday, June 19, 2010

Mohon maaf, blog ini terperap hingga berhabuk

Bergambar di satu Majlis Kenduri Kahwin. Musim kenduri kahwin waktu cuti sekolah panjang ni.

Assalamualaikum, selamat sejahtera kepada anda semua yang masih lagi bertandang ke blog yang dah bersawang ini. Saya mohon maaf atas kelemahan saya yang teruk ini. Terima kasih kerana anda masih lagi menjengah blog ini, walaupun dah berhabuk sejak entri saya yang terakhir beberapa minggu yang lalu.

Kesibukan di tempat kerja, mengejar tarikh akhir menyiapkan tugasan Program MBA @ UTeM, dan ditambah dengan motivasi saya yang merudum, blog ini semakin tiada entri baru untuk dikongsi dengan anda.

Entri ini hanyalah untuk memohon maaf dari kalian semua, dan mengakui kelemahan diri sendiri. Sekarang, saya akan cuba untuk bangkit, sentiasa memastikan blog ini tidak berhabuk, paling tidak pun, dengan entri-entri ringkas. Moga kita semua akan mendapat sedikit sebanyak manfaat dari perkongsian sinergistik ini.

Berjiwa Petani, hasil yang dituai hari ini adalah dari benih yang disemai lama dahulu.

Amirul Faiz Abd. Razak
43650 Bandar Baru Bangi.

No comments:

Post a Comment